1.პროექტის სახელწოდება:"ორიგამის"გამოყენება გეომეტრიის ძირითადი ელემენტების სწავლებისას.
2.პროექტის მთავარი იდეა: პროექტის მთავარი იდეა მდგომარეობს იმაში, რომ ბავშვები თამაშ-თამაშით სწავლობენ ფიგურების გაკეთებას ქაღალდისგან და სწავლობენ გეომეტრიული ფიგურების ნიშან-თვისებებს.
3.პროექტის აქტუალურობა : პროექტი აქტუალურია, რადგან ბავშვები ეუფლებიან "ორიგამის" ( ქაღალდის ხელოვნებას), რომელიც დაიბადა იაპონიაში და ადამიანის ფანტაზიასავით უსაზღვროა. გარდა ამისა იაპონიაში დატრიალებულ ტრაგედიას მოსწავლეები თანადგომას და პატივისცემას გამოხატევენ ყველაზე პოპულარული ფიგურის იაპონური "წეროს"(Tsuri)დამზადებით,რომელიც იაპონიის სავიზიტო ბარათად არის მიჩნეული და ბედნიერების, ადამიანის სიცოცხლის სიმბოლოა.
4.პროექტის მიზნებია: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ გაკვეთილების მსვლელობის დროს მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
4.პროექტის მიზნებია: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ გაკვეთილების მსვლელობის დროს მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
"ორიგამი" ეხმარება კუთხეების,სამკუთხედების და ოთხკუთხედების სახეობების გარჩევასა და მათი თვისებების პრაქტიკაში გამოყენებას. მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ დასმული ამოცანის შესაბამისი ნახაზის აგება.
5.მონაწილეთა ასკი:\/- კლასი
5.მონაწილეთა ასკი:\/- კლასი
6.ვადები/ხანგრძლივობა: 6თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება საგამოფენო მასალა, გამოუმუშავდებათ კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევები.
8. პროექტისთვის ძირითადი რესურსები:ფურცლები, ფანქრები, დაფა, ცარცი, მაკრატელი.
9.პროექტის მსვლელობა: ა) წინასწარ მოსწავლეებს დავყოფ სამ ჯგუფად და საშინაო დავალებად მივცემ მოიძიონ ინფორმაცია "ორიგამზე" და ქაღალდისგან გააკეთონ ფიგურა.
ბ)მოსწავლეებს შევახსენებ იაპონიაში დატრიალებულ ტრაგედიის შესახებ და წუთიერი დუმილით პატივს ვცემთ დაღუპულთა ხსოვნას.(2წთ)
გ) დავსვამ კითხვას: რა იციან "ორიგამის" შესახებ ?(1წთ)
ბ)მოსწავლეებს შევახსენებ იაპონიაში დატრიალებულ ტრაგედიის შესახებ და წუთიერი დუმილით პატივს ვცემთ დაღუპულთა ხსოვნას.(2წთ)
გ) დავსვამ კითხვას: რა იციან "ორიგამის" შესახებ ?(1წთ)
დ) რა ფოტო-მასამიძიეს? (1 წთ) .
ე)ვთხოვ საშინაო დავალების ჩვენებას (3წთ) .
ვ) მოსწავლეებს ვახსენებ კითხვებით: (2წთ). როგორი კუთხეები ვიცით? როგორი სამკუთხედები ვიცით? . როგორი ოთხკუთხედები ვიცით?
ვ) მოსწავლეებს ვახსენებ კითხვებით: (2წთ). როგორი კუთხეები ვიცით? როგორი სამკუთხედები ვიცით? . როგორი ოთხკუთხედები ვიცით?
ზ) ვაძლევ დავალებას ქაღალდისგან გააკეთონ ფიგურა და შეძლებისდაგვარად ნახაზი (10 წთ.)
თ) მოახდინონ ნამუშევრის დემონსტრირება და ყველა იმ გეომეტრიული ცნებების ჩამოთვლა,რაც გამოიყენეს სამუშაოს მსვლელობისას.(15წთ).ი)შე ვაფასებ საუკეთესო ნამუშევრებს.(1წთ.)
კ) მოსწავლეებს მოვუყვები ქაღალდის "წეროს" ფიგურაზე ლეგენდას(5წთ)
კ) მოსწავლეებს მოვუყვები ქაღალდის "წეროს" ფიგურაზე ლეგენდას(5წთ)
ლ) ერთად გავაკეთებთ "წეროს" (5წთ)
მ) ვაჩვენებ სურათებს "ორიგამის" ნაკეთობებზე.
11.პროექტის ხელმძღვანელი : ქეთევან სახუგაშვილი
No comments:
Post a Comment